Hissar/Dissar

bara för att jag har så tråkigt och väntar på att maten ska bli klar..

  • Musik. de gör en alltid glad. man sjunger med och de känns som att man lever någon annanstans. man stänger allt annat ute, och hör bara musiken.. riktigt skönt.
  • Vänner. då menar jag riktiga vänner som man kan lita på. det är skönt att ha någon att prata med när man har massor av tankar. som man samtidigt kan ha kul med, bråka med osv.. fast man vet att de man pratar om, stannar där.
  • Höstlov. fan vad skönt! jag tänker inte ens på vilka dagar det är denna veckan. släpper alla skoltankar och bara tar de lugnt.

  • Vädret. de är överkallt, man fryser så fort man öppnar dörren. nu känns de verkligen som vinter, men vi är inte i december ännu, undrar vad som väntar oss? och mörkret, de är mörkt redan vid 5 tiden? om inte 4 också.. hatar mörker.
  • Norrköping. faktiskt.. jag har alltid älskat Norrköping, men det finns ingenting att göra här längre, de är verkligen skit tråkigt.
  • Snakes. folk som slingrar sig som ormar och snokar på allt man skriver och gör. folk som försöker få ur sanningen ifrån folk, och sen går och gör om alla meningar för att sprida de vidare. folk som nekar saker de gjort, mitt framför ögonen på en.

.. nu ropar mamma, så nu ska jag käka.. see yaaah

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!