hemma ifrån skolan och stan nu

kom försent idag, verro fick hoppa av spårvagnen vid mig för att jag missade den, så att vi åkte tillsammans. när nästa spårvagn kom, åkte den inte förbi drottninggatan (genom stan) de var väl något fel på spåret eller så. den tog 2ans linje så de blev värsta omvägen och tiden rann iväg. men försent kommer man ibland.. efter en och en halv timmes lektion käkade jag och verro med kurderna, sen mötte jag och verro, viccy och hennes mamma och så åkte vi ner på stan. verro fortsatte hemåt. efter stan tog vi spårvagnen hem.

nu sitter jag här i min ensamhet.. trött är jag också, tvekade på att gå upp imorse. men om man vill bli något (som jag vill) så måste man kämpa, så enkelt är de bara. jag har planer för min framtid!!!!!

nu ska jag lägga mig i min säng lite, som ser överdrivet skön ut. de blir väl 1-2 eh .. 3-4 timmars sömn ;) hahaha

jag vet inte vad jag ska ta mig till,
de känns som att hela min värld har rasat.
man ser inget på utsidan, men insidan blöder rejält ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!