hemma-fika

- som svartingen säger, billigt och bra! HAHAHAHA

dagen började med en trött selma, skippade mentorstiden och tog språvagnen vid 10.00 istället. svartingen mötte upp mig vid spårvagnen. efter skolan gick vi hem till mig. svartingen satt framför min dator och nörda farmville medan jag däckade i sängen och drömde sjukaste drömmarna - jag och hanna kidnappade en liten chihuahua och han bet mig (fick för mig att jag hade ont i fingret fortfarande när jag vaknade, hahahaha) och så satt vi i någon rulltrappa som var värsta karusellen. sov bara i en timma som tur var! sen vid 3 tiden kom hanna hit, så vi 3 satt oss i köket och snackade skit och drack kaffe som gamla kärringar. pratade bl.a om spöken haha.



nu gick dom precis. och mamma håller på att laga mat. fick en bild på min bror idag, herregud så han ser ut! HAHAHA, saknar och älskar dig deniz (L)

hanna kommer nog tillbaka senare och kollar på pedros ande med mig, sen ska jag sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!