GRATTIS VICCY!

idag vaknade jag vid 9 tiden, fixade mig lite fort och tog spårvagnen till skolan. när jag nästan var framme, smsade robin och bad mig hoppa av spårvagnen för att hoppa på samma som honom. men jag gick av vid min skola istället och väntade på honom där, så gick vi till skolan tillsammans :) hade engelskaprov som jag tror gick skit bra. sen var de lunch och efter de hade vi friskvård, så de blev lite boxning och så, överkul faktiskt. och våran lärare är ifrån brasilien, hon är riktigt ball. det är inte många som kommer till den lektionen även att det är kul, idag var vi bara 4 st tjejer. jag svartingen och två till. skönt faktiskt!

efter friskvården åkte vi hem med fathi och här kommer två bilder:

suddig. SMIILE fathi! hahaha




eh, va kollar du på svarting?



nu tänkte jag hoppa in i dushen för senare ska jag iväg med tjejerna och fika eftersom att min bästaste bästa vän fyller år idag. grattis på födelsedagen viccy, jag hoppas du lever 100 år till! du förtjänar världens bästa dag och du ska veta att jag älskar dig, och kommer alltid finnas vid din sida som jag gjort sen sommaren 2002











du är min bästa vän!
grattis ännu en gång ♥

Kommentarer
duvetvem ;)

ehm, vad hände med ;svartingens boll på huvudet kom ej med :O?



2009-10-07 @ 17:17:26
FRIDA - It´s all about me

Hur har din dag varit? :D



Blogg: http://fridasjoblom.blogg.se/
2009-10-07 @ 20:23:57


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!