god natt!

jag glömde berätta att jag blev överglad när eddie och rabih gick vidare i idol =D som jag skrek! efter idol kollade vi på pedros ande som var riktigt bra idag. sen har vi tagit kort (dem ni såg i inlägget nedan) och massa cam bilder som kanske kommer upp när jag har lust att lägga ut dom, damp bilder hahaha. nu har vi tvättat bort sminket och kollar på sexual healing som är på kanal 5 haha, sexberoende och hela köret. och jag är irriterad och sur på en viss person....... men men,

vi hörs imorgon bloggen, puss puss. godnatt


Kommentarer
aylin - All eyes on me

HAHA VAD :D?



Blogg: http://aylincaglipamuk.blogg.se/
2009-10-03 @ 12:18:48
matilda

är det ditt riktiga hår? :)



2009-10-04 @ 00:02:20


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!