god morgon

häääääääääällu! jag skippade skolan idag, hade huvudvärk imorse när mamma väckte mig. jag somnade om till halv 1. gjorde lite kaffe när jag vaknade, sen har jag inte gjort så mycket alls. lyssnat på musik och sådär bara. älskar låten akon ft david guetta - sexy bitch. den är riktigt skön. idag vet jag inte vad som händer, ska försöka få hit viccy senare, annars tar jag väl de bara lugnt. har ingen lust att vara ute i de kalla vädret. fattar inte hur de kan vara så kallt. jag har redan på mig min vinterjacka och har gått omkring med den ett tag. min mamma säger alltid: om du fryser så mycket nu och har på dig din vinterjacka, hur ska du överleva i vinter? haha, de är fan sant. får ta på mig såna byxor man hade när man var liten, 3 tjocktröjor och min jacka hahahaha.

undra när snön kommer? får fan ångest :( haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!