fred

fan vad störig bloggen är asså! det har inte gått att gå in på flera timmar. jag har i alla fall kollat på någon film på tv, som handlade om män som sålde horor, den var riktigt bra. tycker verkligen synd om såna kvinnor. tänk hur många kvinnor som blir smutskastade varje dag.. ärligt talat så behöver vi fred i denna världen, allt måste få ett stopp nån gång.

ska inte gå till skolan imorgon, har världens mens värk. ska be mamma gå och köpa cola och choklad till mig imorgon =) & köpa comviq kompis åt mig, så att jag kan smsa. känner mig helt tom utan mobil (när man inte har pengar på den)

ne, nu ska jag kolla på en film. vi hörs imorgon bloggen - hoppas inte de är segt imorgon!!

pusspuss, nattinatti

Kommentarer
Marigona

hette filmen traffic human ? eller nått sånt ?



Blogg: http://gonushee.blogg.se/
2009-10-20 @ 03:08:49


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!