FAHIMA

puh! nu är jag hemma. dagen började med lite tjafs och de var inte mitt fel, tjafset har förföljt mig hela dagen. men men.. orkar inte prata om det. efter skolan tog jag spårvagnen hem till verro, sen mötte vi rose och drog ner på stan eftersom att amanda, sara och jenni hade rättegång idag. det var en rasist som hade hoppat på dem och sagt massor saker om deras bakgrunder för ca ett år sen. så idag var de rättegång, de tog ca två timmar och jag tror det gick bra. mannen som var åtalad sa att han inte minns något och att han inte är emot utänningar LÄNGRE. ändå har han ett hak-kors eller vad de heter, intatuerat på sin skalle. hahaha, man bord väl dölja såna tatueringar om man har ändrat åsikter? i slutet av rättegången var det i alla fall överkul hahaha, alla skratta! de frågade om föräldrarna som var där hade missat pengar på jobbet pga att dom tagit ledigt. så kom dom fram till saras mamma (Fahima) och sa: har ni förlorat några pengar under dessa timmar? svar: FAHIMA!  .. hahahaha om inte alla dog av skratt. saras mamma kan inte bra svenska och hon missuppfatta det tydligen och trodde dem fråga om hennes namn. alla brast ut i skratt, sara skrattade så hon tjöt. (och jag vet att sara inte blir sur för att jag skriver ut detta på min blogg) hahaha, de var endå skit roligt.

efter rättegången tog vi spårvagnen hem. jag gick till hanna och nu sitter vi hemma hos mig, ska strax äta. vi hörs senare eller något!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!