endå skön kväll

hej hej, lite sent att skriva nu kanske. klockan är rätt mycket men vi är forfarande vakna, jag och min kusin. vi ska  strax lägga oss. hmm, vad har vi gjort? inte så mycket. jag pratade med kassi i telefon ifrån 00.00 till 02 någon gång.. vet inte vad vi kom fram till, vi är båda stenhuven (envisa) och kan aldrig hålla med om något. han ska jämt ha rätt, likaså jag. haha, han är för söt, lilla pluttis. medan jag pratade med han, satt min kusin vid datorn. sen har vi kollat på gamla foton och skrattat.

ögonen börjar faktiskt svida nu, borde sova kanske.. aa fan, vi hörs imorgon någong gång. puss puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!