en dag med mina änglar

de har hänt massor som jag inte kan skriva ut på bloggen. men jag ska inte låtsas vara glad..

vaknade i alla fall upp brevid viccy vid 15.16 idag, LITE sent. vi har inte gjort så mycket. jag mår bra av att vara med henne, då är jag glad - på riktigt! efter några timmar kom även min kusin hit, som också gör att jag mår bra. tack, jag älskar er! dom två ska sova här inatt, så de blir trotsallt en rolig kväll/natt - något jag inte förväntat mig. trodde jag skulle vara ensam med tankarna. men nix =) gud är med mig idag. jag, min bästa vän och min kusin ska i alla fall kolla på idol och lite såna grejjer ikväll, mysigt!

just nu är dom iväg och köper mc donalds till oss, så jag passade på att hoppa in i dushen. så nu sitter jag här helt fräsh, fick precis ett sms.. ett sms som jag inte har svar på. för den du blivit, är inte den jag känner. allt är ditt fel, lev ditt liv nu.. de var väl dehär du ville?

fan! jag som inte skulle börja skriva.. nej, jag ska inte skriva mer, kommer bara vilja skriva ner mig helt och hållet och då vet alla om det. såna som inte behöver veta (snakes, som jag vet läser min blogg)

ha en bra dag, för de ska jag ha



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!