en dag med mig själv?!

halluu, först vaknade jag klockan 11, viccy gick hem då. så jag la mig i sängen och kollade på tv, men somnade självklart om till ungefär halv 3 tror jag? men vi var uppe rätt länge igår så de gör inget haha. idag ska jag bara vara hemma och ta de lugnt med MIG SJÄLV. haha för första gången på länge ska jag faktiskt vara själv. jag har dushat osådär bara, annars har jag inte gjort så mycket. nu ska jag läsa lite bloggar sen får vi se vad jag hittar på.

jag hotade kastriot med att ringa och väcka honom inatt, för att han var trött vid 1 tiden igår och skulle sova. men jag sket i de. tyckte synd om honom hahaha, stackarn.

jag vill bara tillägga att jag saknar min adelluush :(



Kommentarer
adella

wii hayatii va söt:O:( , jaaa saknar dig också faktist! Smsa nån gnn du är här i klocket hayati<3



2009-10-28 @ 21:46:02


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!