fika med tjejerna

hällu bloggen. (som verkar vara riktigt seg för detta inlägget skulle vara puplicerat vid 22.00) :S

kom hem för en stund sen. jag och min kusin fixade oss lite fort, köpte ros och ett kort till viccy (hon fick sin present av mig tidigare för att hon var så ivrig och nyfiken) sen åkte vi upp till klocket, mötte viccy rose och svartingen. sen begav vi oss till stan och fikade för att fira viccy lite lätt sådär med bara de närmaste vännerna, lite mysigt och så. (fest kommer) vi gick till 3 olika fik, sen hittade vi de perfekta. rökrum och hela köret och så var de riktigt mysigt där också. vi satt där rätt länge. snackade om allt möjligt, mycket skratt också. jag blir så glad av att vara med er tjejer, ni gör mig lycklig. rose "drick förhelvete inte upp fort, vi kan ju inte sitta här tomhänta!" HAHAHAHA .. sen skulle vi ta spårvagnen hem - men det var tydligen något jävligt stort fel så de kom bussar istället. kallt var de också!

så nu är jag hemma i alla fall, tog precis bort sminket o sådär..
FAN, pedros ande har börjat, måste dra!
vi hörs imorgon PUSSPUSS







återigen grattis viccy, idag är de bara din dag. ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Linda

HAHAHAHA turkisk fika, rök istället! HAHAHHHAA!



Blogg: http://liiiiinda89.blogg.se/
2009-10-08 @ 11:07:31


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!