absolutt-svett

skit skön skoldag faktiskt! hade bara matte i en och en halv timma. sen var de lunch och efter de hade jag och verro friskvård. hahahaha, de är alltid kul! när vi hade slutat och promenerade till spårvagnen:

svartingen säger: man känner sig sliskig efter den lektionen, svettig ..
selma säger: inte jag! tog absolut-torr av hanna.
svartingen säger: är de bra?? .. jag tog absolutt-svett direkt från gymmet!

hahahahahahaha, asså som vi skrattade.

sen fick vi springa till spårvagnen, eftersom att vi hade gått runt och skrattat och latat oss påvägen så kom spårvagnen. hm.. gud straffade oss för vi pratade även om, om jag o verro skulle bli poliser. tänk: verro till en rånare: ejj bror om du inte ger oss 50 % ...de blir direkt till finkan (så peka hon på polishuset, som var bakom oss) .. HAHAHAHAHAH.

nu är jag i alla fall hemma, viccy ringde mig precis när jag kom in i porten. och jag berättade för henne att det skulle komma sån män ifrån bredbandet och fixa någonting i lägenheten (+ de ekar i porten) och så ser jag att dom sitter utanför min dörr med såna sladdar :$ HAHAHA dom måste ha hört mig.. fan vad skämmigt! dörren var öppen och allt. ja bara: hej =) ska jag låta dörren va öppen? dom bara japp, vi ska in där snart! hahaha.

jag är så jävla trött att det är sjukt. men alla mina lärare pratar med mig varje dag om min sömn. jag kan inte sova om nätterna och dem tror att de är pga att jag brukar sova efter skolan en stund. men igår gjorde jag faktiskt inte de, bara en timma och de var för att jag inte hade sovit bra natten innan. och igår kunde jag inte somna förns halv 3, alltså är det inte konstigt att jag är trött nu?! men men, får inte sova tydligen haha. så jag ska försöka hålla mig vaken trots att kl bara är runt 14 tiden.. hur ska de gå?

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!