-

jag mår illa.. :( gör inte så mycket. tråkar mest och skriver lite. dock är det privat idag igen eftersom att jag måste skriva av mig - vilket jag inte kan göra i denna bloggen för att för många snakes tittar in här allt för ofta. min blogg känns riktigt tråkig nu, men har man inte bra dagar så blir inte bloggen bra heller. som tur är har jag min kusin och min bästa vän som alltid får mig på bra humör i alla fall. jag älskar er så jävla mycket, ni anar inte.

om jag har lust så ska jag lägga in fina bröllopsklänningar som jag och min kusin har tittat på. - riktigt vackra, någon sån ska jag ha när jag gifter mig, så fint! de ska bli ett bröllop som varken jag, min man eller någon annan, någonsin glömmer.


Kommentarer
Anonym

Hej :) Får ingen läsa dom privata?(a) .. Hoppas du blir bättre snart :)



2009-10-21 @ 18:28:02


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!