We have the same blood.

De finns saker här i livet som alltid får en att känna sig tom på något vis, man känner att någonting saknas. Jag är inte hel, jag är NÄSTAN hel. Men en bit utav mig har försvunnit, den försvann som vinden. Även att vi har haft det svårt, fanns du alltid där. Du var min bror, min pappa, min kompis, min bästa vän. Du var allt, du var allt en syster önskar sig. En storebror som alla vill ha, som alla vill se upp till, även att det fanns brister. Du skyddade mig jämt om något hade hänt mig, du visade att JAG var din lillasyster och ingen fick höja handen/rösten emot mig. Du tog mig alltid till stan eller badhuset och flippade loss. ÄGGE (som du alltid kallade mig och min syster) minns du när du dansade för mig och rose? Lasketchup dansen? haha! jag och rose hade fyllt 9 de året och du kom in i mitt rum och bara släppte loss. Alla började skratta och man kände verkligen värmen. Alla gånger du tog mig och rose till badhuset, kasta oss hur högt som helst, ner i vattnet. Du simmade som en fisk, mamma har alltid sagt "Deniz är som en fisk i vattnet" först var du brevid mig, sen helt plötsligt försvann du och var på andra sidan vattnet. De är sånt jag kommer ihåg, de är sånt jag saknar.

Jag vet att allt kommer att bli bra igen, eller jag hoppas på de i alla fall. Jag har mycket att berätta, mycket att visa. Jag har blivit stor nu. Du har inte sett mig på några år. När jag skickade foto blev du helt paff. ja, de är jag.. Selma. din minsta lillasyster, i smink, lockigt hår, fina pumps och en klänning. De hade du inte anat va? Jag hoppas att du tänker till och förstår att vi finns här för dig, i alla lägen. Även att det har varit knas, kan man alltid bättra sig. Det är aldrig försent att bli den du skulle kunna bli. Ellerhur brorsan?

Jag älskar dig Deniz
Samma blod rinner i våra ådror och jag är stolt över det!
Jag är stolt över att kunna säga att DU är min bror.
Du var, är och förblir mitt allt även när jag slutar andas.

Deniz Suzan Selma
Vi tre i evigheternas evighet.

Jag skulle ge mitt liv för er
och om någon hade tagit er ifrån mig
hade jag inte tvekat en sekund.
jag dör och dödar för er, mina syskon.


Deniz


Suzan


Selma


Kommentarer
ida

vart är han? :/

fan va fint du skrivit.. <3



Blogg: http://idavakili.blogg.se/
2009-11-28 @ 12:07:01


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!