viccy sover här!

inlägget jag skrev nyss råkade raderas på något konstigt vis. verro kom ju hit förut, sen kom hanna också, vi satt och snackade lite i köket med verros godsaker haha.. chips dip och burn. sen gick verro hem efter några timmar, då kom viccy hit och hon ska sova här inatt. jag hon och hanna gjorde lite käk förut. sen kollade vi på idol som SÖG för att eddie åkte ut, fattar inte hur svenska folket röstar.. nu kommer de absolut inte vara roligt att kolla på idol längre. först Rabih sen Eddie.. ncnc.. men nu har hanna gått hem i alla fall och viccy ligger i sängen iväntan på att få logga in på msn. min usb-kabel har för tillfället damp men jag ska försöka lägga in en bild nu.



sådär ja ;) nej nu ska jag hoppa in i dushen och viccy ska ta över datorn. min zemer ska ringa mig senare så jag ska nog prata med han, sen ska jag och viccy ha JÄVLIGT roligt! kan inte gå in på detaljer haha, de är för sjukt. vi hörs imorgon, natti natti <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!