trött

jag och viccy somnade riktigt sent inatt. vi somnade runt 5 imorse, och vaknade vid 8 då mitt alarm ringde. de var bara att gå upp och dra till skolan! hade en lektion, som var jobbig som fan. alla pratade.. sen hade vi bara lunch och så drog vi hem. viccy fortsatte till klocket och jag och verro gick hem till mig och sov! haha när vi sov hände detta.

jag har ett foto i mitt rum på min storasyster när hon var liten och hon har en mössa och en bandana vid halsen.
verro: selma?
selma: vaaad e de svarting? (trött)
verro: är de osama binladen??
selma: VAA? haha vad snackar du om?
verro: ja på väggen :S
selma: de är suzan när hon var liten? :S
verro: HAHAHAHA oj jag trodde hennes bandana var skägg :$

hahahahaha. sen somnade vi i alla fall och vaknade vid 3 när hanna kom. men jag sov vidare till kl 16.30 typ. nu sitter dom bara här och pratar och jag är helt död. ska göra kaffe nu, ses =)

Kommentarer
kimberly

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHA omg

dör av garv hahahha



hälsa verro =)



Blogg: http://kimbeleej.blogg.se/
2009-11-17 @ 18:00:57


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!