tråkigt?

bara för att jag inte har något att skriva, men endå vill hålla mig uppdaterad.

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj?- 5 st
Trivs hemma? - aadå
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - nej, bara dratt till viccy om jag tjafsat med mamma eller något.
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - nejdå.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - aao..
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - ja, av hela mitt hjärta.

VÄNNER:
Du har vänner? - ja de har jag haha
Du brukar vara med? - oftast är de viccy, hanna, verro och rose
Vem/vilka var du med senast-  hanna
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - ja de är klart!
Är det okej att ha kill-kompisar? - ja
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - aldrig!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - nae


KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - nej!
Vill du bli kriminell? - ja, de är riktigt ballt.. NAE!
Varför gör du sånt här? - vet inte faktiskt
Vad är inte okej med att vara kriminell? - allt.
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - nej :S
Har du suttit i fängelset? - nejdu
Vill du hamna i fängelset? - aldrig i livet.


FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - haha knappast?
Putar med läpparna på kort? - nej, men förr i tiden hahahaha!
Tar kort på dina bröst? - haha nej :S
Använder foundation på läpparna? - nix!
Super dig packad varje helg? - nej? dricker typ aldrig.
Du plattar håret varje dag - aldrig.
Ditt hår är knallblont? - NEJ!


DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - ja, fram och tillbaka.
När grät du senast? - några dagar sen.
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - nej
Du har skadat någon med flit? - ja, jag är en ond kvinna? HAHAHA
Har du någon gång viljat döda någon? - ja
Vem bråkade du senast med? - tjafs med kassi..
Du har blivit våldtagen? - nej


ÖVRIGT:
Motto? - ta dagen som om de vore den sista.
Film? - shottas, helt klart!
Musikgenre? - r&b
Lyssnade senast på? - akon ft. david guetta - sexy bitch
Var det här kul? - nae!


och en till, hahaha!

Sex små sanningar.

Sanning nr 1. Du kan inte nå alla tänder med tungan.
Sanning nr 2. Alla idioter som läste den första sanningen kommer att prova.
Sanning nr 3. De upptäcker att sanning nr 1 är en lögn.
Sanning nr 4. Du ler nu för att du är en idiot.
Sanning nr 5. Snart kopierar du det här så att alla andra idioter kan läsa de.
Sanning nr 6. Du har fortfarande ett fånigt leende i ditt ansikte.



annars så gör vi ingenting, hanna sitter faktiskt i min säng och pluggar. vi blev lite sugna på min mammas soppa, så de ska vi strax äta haha. vi hörs imorgon bloggen, puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!