torsdag

blev ingen skola för mig idag, istället pluggade jag lite, kl. 9 imorse, sen somnade jag och vaknade upp av att hanna stod i mitt rum och sa: VAKNA NU SELMA, KL E HALV 2 !!

så vi gick upp och satte oss i köket, inte långt efter gjorde vi pomme. sen tog vi de bara lugnt, och dampade som vanligt. nu gör vi ingenting alls, hanna ligger i sängen och kollar på tv och vi ska strax hem till henne. hon ska hämta ett arbete som hon ska jobba med här hos mig, på min dator (Eftersom att hennes dator har gått sönder HAHA) så, så ligger de till. jag hör av mig senare.

Egzona: du kommer rulla snart!
HAHAHAHAHA!

Kommentarer
fejte

skolkade du?:O



HAHAHAHAHAHHHAHAHAHA vi hade mattävling igår i skolan de va kycklingburgare. vi tog tid o jag svär vid gud, det tog exakt 2 min för mig att äta två burgare HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHA



berätta inte för honom att jag existerar, du kan få va tjockis lite:)



<3<3<3<3<3





Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2009-11-05 @ 18:54:36


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!