Tisdag

riktigt skön dag faktiskt. började med att vakna vid kvart över 8, fixade mig fort och sen kom viccy och hennes mamma och hämtade mig, och skjutsade oss till skolan eftersom att viccy inte har något busskort ännu. började med att ha mentorstid, vilket inte var så viktigt. vi pratade bara om vaccinet emot svininfluensan, tvekar på om jag ska ta den eller inte.. sen hade jag engelska, fortsättning på mitt prov som jag hoppas och tror gick bra. manne hade riktig damp idag, han kunde inte sitta still, flippade loss helt enkelt. Jonas kastade nästan ut honom hahaha, stackars.
sen var de lunch, riktigt gott faktiskt :) Efter de tog jag och verro spårvagnen hem, ovanligt? ne tänkte väl de haha.

när jag kom innanför dörren såg jag att min bror hade skickat brev till mig, och jag blir lika glad varje gång. tack så mycket, jag älskar dig Deniz.

nu ska jag inte göra något alls, tänkte svara på de han skrev bara. funderar på att vila en stund. just de, inatt drömde jag riktigt sjuka drömmar och Kassi var med i varenda en, kan inte riktigt förklara vad jag drömde.. knas.

robert och viccy, iväntan på att mentorstiden ska börja.


manne och lite viccy, rast.


verro och robert, rast.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!