Svartingens historia om oss

kan börja med att säga att jag INTE har någon comviq kompis kvar, så att ni vet!!!!


sitter med svartingen nu. hade friskvård idag i skolan och FAN vad vi kämpade. efter skolan drog jag och svartingen hem till mig och jag har dött av skratt asså. hon är katastrof. man kan ju undra om hon har tagit något. hon har berättat "historier om oss". undra i vilket liv de var? hahahaha. ni ska få höra lite.

HAHAHAHAHAHAHAHA!
läs den, ett gott skratt förlänger livet och ni bör läsa den med skånsk dialekt!!!

Det är såhär, asså mina tjejkompisar och jag, vi har alltid haft det bra tillsammans. När jag var yngre så tänkte jag råna banker och sånt. Jag trodde ju aldrig att det skulle hända på riktigt. För en dag planera Hanna att vi skulle göra det på riktigt. Sen Selma Rose och Viccy var ju med på de. Och jag vill ju inte va en kackerlacka och gömma mig, så jag sa okej varför inte va fan, vi går och rånar burger king, jag är sugen på hot wings. Alla ba: JA FAN DET VAR LÄNGE SEN VI KÄKA BURGEN KING, VARFÖR INTE? Så vi åkte ner till Linköping allihopa med 5 moppar. Så är vi utanför Burger King, kastar en sten in (leker rambo) så går vi fram till kassan, men vi får inte upp den. Så vi börjar laga mat istället. Vi fixade lite såhär pomme osånt.. vi kan inte göra hamburgare och sånt, vi vet inte hur man steker en burgare. Innan vi lämnade stället så dumma som vi är, tar vi ett kort utanför precis när vi har rånat stället, nästa dag hamnade fotona på aftonbladet förfasen! Men de är inte hela historien, mer kommer. Efter väljer vi att gå förbi Ikea men det var ju inte öppet, så vi fick vänta tills det öppna. så vi går in där på morgonen, vi har varit vakna hela natten, alla 5. Viccy hade ju med sig vodka flaska så vi bestämde oss att supa innan vi gick in. Så vi går in du vet och ser dom här sköna sängarna. så vi går och lägger oss, vi tar en 5 minuters tupplur. Dom där 5 minuterna blev tydligen 10 timmar. Vi vaknar upp så är de inga folk där, vi är helt sjäva inne på ikea. Så vi bor ju alla tillsammans och vi har ingen säng hemma, den har gått sönder. Så vi ser de här som ett perfekt tillfälle att ta med oss en säng. Så vi tar ju sängen och går och hämtar lite fickpengar, vi fick typ ut två hundra spänn av de hela, värsta fyndet ju! så duvet vi lägger madrassen mellan två moppar, påvägen hem till norrköping så går en moppe sönder, de var Roses moppe. Så vi fäster fast Rose på madrassen så att hon inte ramlar på motorvägen. Sen duvet snuten stannar oss precis innan Norrköping och du vet han vill ge oss böter du vet. Men asså egentligen bryr vi oss inte. Vi skulle kunna säga att han ska skicka de direkt till kronofogden.  Men vi valde ju att inte ta den svåra vägen, vi ville ju ha madrassen.. Så vi gav han en tjuga. så duvet lät han oss gå för den här gången... Mär vi väl kommer hem till lägenheten i hageby, så var vi tvugna att kapa madrassen i två delar, för den kom inte in i trapphuset. Så det vart ju lite problem att ligga på den sen, för den var delad på mitten.... Men vi tjejer har alltid klarat oss, så de var inga problem för oss egentligen. En ramla på golvet, den andra inte. vad ska man göra. Den som tar den bästa platsen klarar ju sig.
Tack för mig och mina tjejer. framtiden: nu lever vi livet och rånar gamla gubbar, fast vi har inte sett kuk på 15 år (30 år gamla nu) sist vi såg en kuk var när vi råna en gubbe och drog ner hans byxor så att han inte kunde springa efter oss!! hade bäst, för det har vi!

Kommentarer
jag

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH fan va ja skratta , r detta sant eller ? jag fattar inte ;)



2011-11-12 @ 22:28:23


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!