Sovdags snart

har inte pluggat ännu.. inte bra selma, inte bra! sitter istället och pratar med min storasyster, kimpan och viccy på msn. väntar på att min zemer ska logga in också, efter att hans kusin har gått bort ifrån datan. kollade på faddergalan eller vad de heter, förut med mamma. tycker så synd om dom barnen i afrika.. =/ har även kollade på riverside och pedros ande. pedros ande är riktigt spännande nu, Isabel vill inte gifta sig med Andres. hon är riktigt intresserad av Pedro (hennes exman som är död) som lever i Salvadors kropp.. fyfan!

ae, måste sova snart, eller.. plugga först. kan han logga in någon gång eller? haha!

kimpan är bäst och jag glömmer aldrig våra tider!
riktigt riktigt riktigt gammal bild hahahahah, så små 8)


Godnatt bloggen!

Kommentarer
Tyngaste

Du kan väll inte tycka synd om dem ? vad e du kollar på?



2009-12-01 @ 16:55:51
selma

varför kan jag inte tycka synd om dom? dom är fattiga, kämpar dag ut och dag in för att överleva, föder barn i tidigt ålder (de är som en regel), får inte gå i skolan. vad är det för liv ärligt talat? haha och du tyngaste, kan de va tyngaste K eller?



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2009-12-01 @ 17:10:45


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!