söndag

vi hade verkligen kul igår, som vi skrattade hela natten. vi somnade runt 7 imorse. sen kom hanna vid 2 tiden, så låg vi tre och kollade på tv, sen tog jag och hanna spårvagnen hem vid 4 tror jag? sen gick vi hem till henne en snabbis, och sen till mig. nu har vi precis käkat och kollar på EMA 2009, igen! 3e gången nu haha.

nu ska jag måla naglarna, sen ska jag plugga lite engelska, och sen kolla på tv och sova så att jag är pigg imorgon =) viccy börjar även i min klass imorgon, de ska bli skit kul. vi ska kämpa tillsammans! haha Kastriot tror att de kommer gå åt helvete när vi två är i samma klass, men vi ska sköta oss! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!