Selmas Sallad

mamma frågade mig vad jag ville ha till mat. men jag är inte sugen på mat. så jag sa att hon fick göra vad hon själv ville och jag ställde mig och gjorde en god sallad. alla som har smakat min sallad, har älskat den.

såhär ser den ut. (alternativ tonfisk) som jag har i nu, under majsen.



tonfisk
majs
tomat
gullök
gurka
rödlök
turkisk yogurt
olja
salt
peppar

dödligt gott!

så nu ska jag lägga mig i sängen och mumsa på den, och kolla på tv lite. (svampbob fyrkant)
PUSSPUSS

en sak till. min mamma bad mig röra om i hennes mat, hon hade ingen kraft. jag bara mamma de e för tungt, jag kan inte :( mamma: SELMA OM DU SKA BLI EN ALBANSK HEMMAFRU, HUR SKA DU DÅ KLARA DIG? VISA VAD DU GÅR FÖR!!!! HAHAHAHAHAHAHAHHA

Kommentarer
kimberly

hahahaahhaahhahahaha världens bästa mamma!

hälsa henne ifrån mig. <3



Blogg: http://kimbeleej.blogg.se/
2009-11-28 @ 19:16:36


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!