Selma Hissar och Dissar

sådär ja, nu har jag precis kommit ut ur dushen typ. pratade med min lilla nutti i telefon innan, samtidigt som jag städade haha. han undrade hur jag lyckades, och jag lekte smart och sa att jag hade handsfree, hahahaha!

har inte så mycket för mig nu, så jag tänkte köra på en hissa och dissa lista.



De stora bloggarna som trampar ner på folk som är "tjocka" .. okej, man ska inte döma folk för deras utseende. men att säga att BabySenorita är tjock är väl LITE överdrivet? jag tycker om hennes kropp, hon har kurvor och en normal kropp för hennes ålder. hon har inte "tjocka lår" som de stora bloggarna påstår. hellre lite "mull" på låren än att vara ett skelett. Kissie har ju också "mull" på benen fast hon photoshopar ju bort de.. haha!

Falska människor som tror att man inte ser på dom att dom ljuger. såna som spelar två personer utan att förstå att man ser i deras ögon hur falska dom är. tex såna som kommer fram och hälsar med ett leende på läpparna och nästa sekund när dom vänder sig om ser man hur minen förändras: dom ser så patetiska ut. tummen ner för falskhet. ingen behöver falska personer i sin omgivning. tror nog att ALLA klarar sig utan dom ;)


BabySenorita. men om jag ska vara ärlig så avskydde jag henne förut. fast nu har jag faktiskt börjat ändra syn på henne. jag börjar förstå hennes "spel" inom bloggvärlden. egentligen så verkar hon vara som alla andra ungdomar, normal. men nu till de jag vill hissa: hennes kropp! känn på den ni! hon ska vara stolt över hur hon ser ut. jag tror att många hellre ser ut som henne än en som ser ut som en nerpundad idiot? ingenting att ta på hallå? jag diggar hennes kropp och avskyr som sagt "skelett kroppar" babysenorita - lite mer att älska förstår ni.





Långa naglar. de är riktigt fint med långa naglar och fint nagellack. de ser så fräsht ut, och ett plus är att de är riktigt skönt när någon kliar en.



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!