selma + drömmar = inte bra!

tog mig en powernap faktiskt. låg i min säng och pluggade inför provet som skjöts upp till imorgon. och kände sen att mina ögon började stängas. tänkte först att jag skulle blunda några min (utan att ställa alarm) och då skulle jag sova i evigheter. så jag beslöt mig för att sova ifrån 17.00 till 18 tiden. alarmet var på och min zemer ville också väcka mig. men när klockan slog 18, bad jag honom att väcka mig vid 7 tiden istället, men gymnörden skulle gymma ♥ så jag ställde alarmet igen, och nu är jag faktiskt uppe. 10 minuter innan mobilen ringde faktiskt.

men jag får inte glömma att berätta min sjuka dröm. jag fick massor presenter av mamma, vi var ensamma hemma jag och hon. sen helt plöstligt kommer min storasyster i sovkläder, och säger: det kommer vätska ifrån mina ögonbryn, känn! och hon var helt blöt haha. helt plötsligt ringer det på dörren. och en kvinna ifrån pedros ande går fram och tittar i titthålet vem de är. vi sa åt henne att inte göra de! för att han skulle komma och ta oss :S vem HAN är vet jag inte haha. han kastade in en skiva genom brevlådan och sen var HAN(en sliskig sak) och en jugoslav och en tjej med en död katt, inne i vårat hem :S den här kvinnan ifrån pedros ande vart galen, hon fick panik för den här stackars katten så hon går till mitt rum och öppnar mitt fönster och kastar ner katten. slänger tenvätska och gör så en bil börjar brinna hahaha. sen ska jag stänga fönstret, då ser jag en kille som jag gick i samma klass som när jag var yngre, majed heter han.. och han bor inte ens kvar i norrköping längre så jag undrar hur fan jag kunde drömma om honom? jag kan ju säga er att jag till och med hade glömt bort att han levde! jugoslaven börjar i alla fall ragga på MIG och tar i min SYSTERS hår :S haha.. sjuk dröm. jag bara sluta ragga och sluta ta i min systers hår!!! han bara är din pappa turk? ja bara aa, de är väl den mannen du kom hit med, också? o han hade sånt långt, sliskigt hår.. ae, han pratade på osv osv.. sen vaknade jag. började faktiskt känna lite obehag av någon konstig anledning. drömmen ser egentligen inte ens ut så, eller jo, men kan inte förklara den så bra!

nu har jag tänkt att kolla på riverside, och lite andra program. plugga lite och bara ha de lite mysigt. göra te och så! puss på er


Kommentarer
rozan

frågestund på bloggen , passa på att fråga :)



Blogg: http://rozansvardag.blogg.se/
2009-11-30 @ 19:30:33


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!