rubriken försvann

godkväll bitches! sitter och pratar med rosi på msn. ska alldeles strax lägga mig och smsa med min pluttis som kommer vara osocial för att han ska kolla på en action film. killar.. haha! imorgon är det skola som gäller. jag har pluggat lite, men behöver plugga mer. så de ska jag också göra innan jag somnar. men behöver inte oroa mig.. kommer inte kunna sova på några timmar med tanke på att jag vaknade halv 2 idag. ae, ska bädda ner mig skönt med fjärkontrollen på sidan, plugget på magen mobilen i handen och tvn framför ögonen. natti natti!

Kommentarer
Leia ♥

Det är ju inte bara killar som kollar på action.



Blogg: http://leiabloggar.blogg.se/
2009-11-30 @ 12:52:08


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!