Rabih Jaber

sitter här och lyssnar på Rabih, blir helt till mig när jag lyssnar på hans låtar. jag lovade mig själv och andra att jag skulle träffa honom innan jag dör, vilket är gjort! nu har jag lovat mig själv och andra att jag ska krama honom innan jag dör - så de är bara det kvar nu. han har en riktigt vacker röst, han är faktiskt inte bara grym på att göra r&b låtar, utan andra också (de har han redan bevisat) och jag blir lika glad varje gång jag lyssnar på honom! när jag såg honom här i Norrköping fick jag tårar. han log emot mig, skickade släng pussar och vinkade. han sjöng emot mig! jag var nog världens lyckligaste tjej den dagen. sen dess har jag tänkt på han minst 1 gång om dagen.




Kommentarer
Leia ♥

Ja, kanske det stämmer. Många tjejer gillar ju faktiskt kärleksfilmer och sånt. :D



Blogg: http://leiabloggar.blogg.se/
2009-11-30 @ 16:30:34
loree

jag är kurd :D



jag har också träffat rabih hahahah när dom var i sthlm, kista och uppträdde.



2009-11-30 @ 16:53:16
Minnie

Hej vännen! Från och med imorgon kommer jag ha en julkalender på bloggen, jag har laddat med massa fina priser bakom varje lucka och hoppas att du vill delta. 24 dagar håller roligheterna på och självklart får man delta varje dag.

Hoppas jag får se mer av dig på bloggen. Skriv gärna en kommentar om du är intresserad :)



Kram Minnie



Blogg: http://www.minnies.se
2009-11-30 @ 18:27:19


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!