pratar med viccy i telefon!

de blev en sen natt för mig igår, tjafsade lite med min zemer.. inte bra :( och då kunde jag inte somna, så jag kollade på sista avsnittet av inlåst på datorn. dom berör verkligen alltså! jag fick tårar. och jag tror och hoppas att dom har de skit bra nu. mina tankar går till dom..

kassi väckte mig vid 1 tiden. så nu är jag vaken i alla fall. funderar på att dra till Bäzu ikväll, men de är sånt som märks. har fortfarande träningsvärk :( annars ska viccy och hancii sova här.

ska strax göra lite kaffe så att jag piggnar till. jag tror att Egzona äter just nu.. kan tänka mig att hon käka för ca 2 timmar sen i skolan, nu tror jag hon äter igen, känner de på mig... hmm..

Kommentarer
Egzona

HAHHAHAHAHAHAHAHA men fota ändå!!



nej gissa vad jag har köpt selma :OOO...



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2009-11-06 @ 14:47:56
aaaa

några planer inför ikväll? kram



Blogg: http://stocklyn.blogg.se/
2009-11-06 @ 17:31:51


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!