påväg till skolan

gick och la mig rätt tidigt igår, men kunde inte sova för jag låg och smsade med min nutti i några timmar. vi bestämde oss för att JAG skulle väcka han idag. jag sa åt han at ha sin mobil på ljud!!! undra vem som fortfarande ligger och sover? den jäveln.. haha

ska strax ta spårvagnen till skolan. svartingen ringde precis, hon tror att de är något fel på spårvagnarna för den har inte kommit än. hoppas inte de för jag orkar inte promenera till skolan..

viccy segast
kastriot tröttast
verro svartast
<3

Kommentarer
linnea

hej, idag startar frågestunden på min blogg så sätt igång att fråga, du kan fråga allt mellan himmel och jord. tror det finns något som du inte vet som du vill veta, vet att du är nyfiken ;)



MVH maaryjanee



Blogg: http://maaryjanee.blogg.se/
2009-11-18 @ 13:54:37


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!