onsdag

sådääär ja, nu är det redan onsdag och jag hade bara matematik idag, eller nae, friskvård också. började med att komma försent en halv timma.. hade matte, sen var de lunch (KEBAB) jag skojar inte, matsalen var full med bara blattar. efter de hade jag och verro friskvård, fan vad vi kämpade. boxning stod på schemat och jobbigt var de. sen gjorde vi lite annat också. slutade vid 1 tiden, promenerade till spårvagnen med svartingen i snön.. ja, de snöar.. lite, men endå :(

mötte upp min kusin sen drog vi hem till mig, så nu sitter vi här, hon börjar skolan kvart över 3, SJUKT! aja, de var allt jag hade på hjärtat för den här gången, vi ses nästa vecka.
HAHAHAHA ne men, jag skriver nog senare, puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!