Ny header

kan börja med att säga tack till Cassi som la in headern jag hade gjort, (jag är sämst på att lägga in och fixa i bloggen) haha, tack så mycket gumman!

för övrigt så gör jag ingenting, sitter här med mitt tunga huve som känns som att de väger 1000 kg. vet inte vad jag ska ta mig till, orkar verkligen inte bli sjuk alltså.. och så har jag ju en mobil som är handikappad, som vägrar fungera. jaja, ska inte klaga mer. min kusin kom hit förut, pratade lite bara och så. hon fick för en timma sen.

kollade precis klart på pedros ande och innan det var de efterlyst. haha jag tycker fortfarande att "kelikopter rånarna" är riktigt grymma.

vet inte om jag ska till skolan imorgon, får se hur de blir.. om jag känner mig bättre.

två gamla bilder på mig och mina linser som är uttorkade nu haha




Kommentarer
MARILENA

Söt :)



Blogg: http://marilena.blogg.se/
2009-11-12 @ 22:32:43
robeeeeerta

HAHA selmi, jag har också kvar dom, minns du när vi beställde dom? typ ett år sen haha, PUUSS



Blogg: http://r
2009-11-13 @ 22:39:03


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!