muttisen har somnat

ahopp, viccan har somnat på soffan och jag och hennes mamma sitter och pratar och kollade precis på mamma till en mördare. en kille hade mördat sin egen storebror.. förstår inte hur folk tänker. hur arg jag än blev, hur mycket jag än skulle hatat mina syskon (någon som aldrig kommer hända men OM jag hatade dom) skulle jag aldrig ha hjärta till att mörda dom. man har liksom samma kött och blod.

nu kollar vi på a double shot at love :) ska ta och väcka viccy snart tror jag. för hon kommer knappast sova hela natten endå. med tanke på att vi somnade vid halv 4 tiden och så satte jag alarm vid 17.00 men jag stängde bara av de, så vaknade vi vid 19 tiden igen. fattar inte hur hon kan somna om IGEN? haha, de är något fel på min lilla muttis hahaha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!