min dag såhär långt

har inet haft tid för datorn. vaknade vid 1 tiden brevid min söta kusin. vi gick upp och drack kaffe osådär. sen kom hannas pappa hit, så drog vi med min systers saker och lämna dom hemma hos henne, hon flyttade hem igen. hannas pappa försökte hjälpa min syster med ljudet på datorn osv.. så vi blev kvar där en stund. sen åkte vi hem igen, gick hem till hanna en snabbis, hämtade pengar, sen hem till mig och hämta pengar. sen vidare ner till stan en snabbis och köpte nya skor. likadana, självklart haha. vi gillar samma saker, så vi kan itne göra så mycket åt de. undra hur mycket kläder osv som jag och hanna har likadant.. nästan hela garderoben? hahaha!

ne, nu ligger hanna i sängen och svullar chips, mamma är strax klar med maten. jag är helt hungrig. inte ätit ett skit. sen blir de väl att bara ta de lugnt, idol och pedros ande ikväll. idol hade jag faktiskt glömt bort helt och hållet. beror nog på att mina 3 älsklingar inte är kvar längre ;) :( de var Ena som hade sagt till hanna att de gick på tv, om jag inte förstod helt fel .. så ja, vi ska kolla på de.

en bild på skorna:


hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!