med tjejerna!

tog spårvagnen vid 9 tiden, hade bara en lektion som var med robert. och vi hade fått lappar om vaccin för svininfluensan som låg på bordet.

de stod : Eventuella biverkningar efter dos 1
så skrev han : Kan inte prata eller gå!
fan vad vi skratta, jag ska fan inte ta vaccinet.

efter skolan åkte jag och rose till hennes kontaktperson och tog de lugnt där en stund. sen åkte vi hem till mig, eller först gick vi till video west och handlade lite godis. rose köpt en femma lott, så köpte hon en till, så vann hon 5 kr, köpte en ny, sen vann hon 10, då köpte hon en 10 lott, sen 2 femma lotter till, men då gick de åt helvete hahaha.vi gick hem till mig sen och satt och pratade med mamma i köket, sen lyssnade vi på musik. smsade hit min kusin. så nu snackar vi bara och så. rose håller på med mitt hår just nu, jag vill döda henne hon drar som en jävla åsna.

får se vad som händer senare, är riktigt trött men ska inte sova. ska kolla på pedros ande som är vid 22.00 sen vid 11 tiden ska jag sova.


Kommentarer
Anonym

Vaarför inte?



2009-11-03 @ 16:52:54
Cassandra

[svar] den som jag har på bloggen är från cubus, men så finns de lika dan på bik bok också ! :)<3



Blogg: http://anjamariawigh.blogg.se/
2009-11-03 @ 18:40:17
fejte

du.. egzona blir inte kär!!!! HAHAHAHAH



du är däremot kär :):)



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2009-11-03 @ 19:04:21


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!