måndag

hallu bloggen! idag frös jag röven av mig, jag skojar inte. jag hade på mig ett linne, en stor t-shirt och sen en sån stor tjock adidas tröja. leggings, långkalsonger (skratta inte HAHA) och mjukisbyxor + vinterjacka, och jag frös? hur FAN ska jag klara mig i vinter? kan ju inte ha på mig mer kläder .. har verkligen ångest för de här med vintern. folk tycker att det är mysigt.. visst, om man ligger hemma och kollar på film. men inte fan går jag ut när de är vinter, de är bara kallt och tråkigt.

jag hade i alla fall en skön skoldag. tog spårvagnen vid kvart i 9 med rose verro och oscar. hade lektion med robert, som jag alltid har kul med! jag robert och jonas (lärare) pratar alltid om allt möjligt, men vi jobbade också är klart =D sen käkade jag och verro, efter det var de resurstid så jag jobbade lite med engelska.

slutade vid 1 tiden, promenerade till norr tull där spårvagnen nästan åkte ifrån mig o verro, vi sprang som djur. eller nae, svartingen sprang inte för hon tror att allt och alla ska vänta på henne hahahaha häxajävel! JAG sprang. höll upp dörren, och hon gick som en myra endå. vi hann i alla fall med spårvagnen och nu är jag hemma, eller jag har varit hemma ett bra tag.

bara så ni vet spelar zigenarna överhög musik just nu ifrån deras bil, utanför mitt fönster!
hörs sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!