Lugn dag!

Dagen har varit lugn. Har bara varit hemma med syrran. lockat hennes hår och sådär, orkade inte fota de. men riktigt fint vart de! önskar jag hade hennes hår.. jag vet att du läser detta Suzan (få inte luft nu haha) men dödligt hår har du!!  sen kom Hancii hit en stund också. efter ett tag gjorde vi tacos, gottgott! nej börjar faktiskt känna mig trött, konstigt nog? ska kolla på pedros ande om ca en timme. sen ska jag sova tror jag.

puss puss

vill säga grattis till Cassi också
<3 allt kommer gå jätte bra, lycka till gumman!

Kommentarer
cassandra

sv: hih, tack så jätte mycket gumman! :D <33



Blogg: http://anjamariawigh.blogg.se/
2009-11-25 @ 21:07:48


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!