klippt mig..

kom hem ifrån hanna för en stund sen. vet ni? jag har klippt mig :( klippte mig sjävl i badrummet för att det var så slitet.. mitt hår är kort nu, jävla skit! jag som hade sparat :( men de växer ut snart igen..



ikväll är det sista avsnittet av inlåst, men då är de EMA 2009 på mtv, så jag vet inte hur vi ska göra. men man kan ju kolla på inlåst genom datorn sen. och vid 22.00 är de pedros ande som vi inte får missa.. debatt är vid den tiden också tror jag, baby senorita är ju med ikväll, ville se de egentligen för hon sa att hon skulle göra "skandal" hahaha.. men de kan vi inte heller kolla på. jaja, livet är hårt :)

( egzona jag kan inte svara dig för de är fel på din mat-blogg. =/ )

Kommentarer
fejte

omg, visa ditt nya hår!!

jag ska också klippa mig :'(, oh jag vill nt! tkr så synd om det... HAHAHHAA

<33



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2009-11-06 @ 08:32:01
Anonym

visa ditt nya hår :)



2009-11-06 @ 20:09:11


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!