jag syster mamma

Hej hej. klarade faktiskt av att gå upp imorse, dock en kvart för sent. men det gör inget! jag hann med spårvagnen och kom i tid till lektionen :) jag och verro träffade även sara när vi gick av spårvagnen (hon bor vid våran skola) så vi stod och snackade en stund. saknar henne som fan! känns som att vi är helt splittrade.. alltså tjejerna. men jag vet att jag rose verro viccy och hanna kommer hålla ihop ett bra tag till ♥ saknar faktiskt inte "tjejerna" eller jo, i helhet. men bara vissa som jag skulle kunna tänka mig att träffa igen på samma sätt .. sara, bella, adella, amanda osv osv.. love you girls!

fan, de blev lite mycket nu va.. haha. efter skolan promenerade jag till bussen vid polishuset, eftersom att spårvagnen precis åkt.. i min ensamhet. hoppade på bussen och kom på att den åker ända ut till hageby (där min syster bor) så jag bad henne ringa mig och så frågade jag om jag skulle åka och hämta henne för att hon och mamma skulle ner till stan. så jag åkte till hageby, hämtade henne. åkte ner till stan och mötte mamma. gick till hyresbostäder, vi tog en nummerlapp men såg att det var sisådär 20 nummer före oss. så vi beslöt oss för att gå och ta ut pengar under tiden.

mamma: selma ta dina pengar nu!
selma: waaahh.. flera fem hundringar, är dom mina? :D:D
mamma: HAHAHAHA.. oj.. ehm, vi måste in i banken och lägga in pengarna igen. HAHA jag tog en nolla för mycket..
selma: =(

väl inne på banken var de också HUR MYCKET FOLK SOM HELST och det var flera nummer före oss, där med. så jag och min syster drog till mc, köpte hamburgare och när vi kom tillbaka var mamma klar. vi skyndade oss ner till hyresbostäder och sen drog vi vill araben för att köpa lite saker. hittade en skit fin vattenpipa, rosa/röd.. hoppas bara jag får den av mami!! :)

just de, inne i araben var de en riktigt rolig kvinna. alltså hon såg ut som ett ufo :$ min mamma brukar bli arg på mig när jag typ blir "fulliskratt" när jag ser någon ful/rolig människa. men denna gången kollade jag på mamma, hon såg att jag ville dö av skratt och hon kunde faktiskt inte heller hålla sig. HAHAHAHA. när vi gick ut därifrån härmade jag hon kvinnan, hennes näsa var helt så platt uppåt.. kan inte förklara. och mamma dog av skratt. och sa "sluta Selma.. ditt barn kan bli så" hahahahaha! föööööööör roligt.

min syster kan inte ta kort.. helt suddigt.



ser ut som att jag har värsta kängorna. har faktiskt mina nya skor!!!!! överlång ser jag också ut att vara hm.. 180 kanske.. vem vet.

förresten, grattis Adelina på din 18 årsdag,
och Marigona på din 15 årsdag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!