JAG HAR TRÄFFAT RABIH OCH EDDIE!

vi tar de snart!!!

igår åkte jag och min kusin ut till min storasyster och sov där. vi gick upp till centrum och handlade massor hårfärg(svart) till min syster, och sen lite gott gott. just de, presenter till mamma också som fyller år på tisdag =)
när vi kom hem färgade vi hennes överlånga hår och jag fick färg över hela kroppen typ haha. efter de gjorde vi lite käk, kollade på tv oså. inatt var de kampsport på tv, ufc eller vad det heter. en kille blödde loss, har nog aldrig sett så mycker blod..

idag vaknade jag och hanna vid halv 1. fixade oss snabbt och drog ner till stan för att se dem som åkt ut ifrån idol, på scen. det var Rabih, Eddie, Reza (de 3 favoriterna) och Camilla och Niklas. alla var faktiskt riktigt duktiga och jag måste säga att jag kände mig som en liten fjortis när jag fick se rabih och eddie. helt sjukt var de! fick till och med tårar? haha. idag kände jag mig som en fjortis på hög nivå. de bara blev så, för jag tycker verkligen om dom grabbarna. älsklings rabih vinkade åt oss och log, då dog jag haha. jag fick även ta på dom bååååda. ja, ni ser.. fjortis idag? hm.. haha.

nu är jag i alla fall hemma, nöjd och glad. hade velat ha en autograf och kram också. men orkade inte stå i en överdrivet lång kö.. så jag får nöja mig med de fina leéndena (stavning?) och att jag fick ta på dom :$

nu ringde min syster, och hon ska komma hit och vara här i några dagar. behövligt! älskar dig!
har precis käkat och sådär. här får ni NÅGRA bilder och videosar.

igår påväg till min syster


storasyster Suzan


IDAG










man ser inte bra, men man hör! =) + våra fina stämmor HAHAHA :$




Kommentarer
Anonym

man ser verkligen att ni är syskon!!



2009-11-23 @ 15:37:44


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!