ingen skola idag

jag som var så trött igår.. pratade med pluttisen i telefon i några timmar (kollade INTE på andra avenyn och pedros ande, måste VERKLIGEN göra det idag) sen somnade jag. blev ingen skola för mig idag, vaknade med mensvärk så jag stannade hemma istället. vaknade vid 1 tiden. sen väckte jag min syster vid 2 för att jag inte orkade vara uppe ensam haha. har faktiskt ingenting att skriva. funderar på om jag ska dra ner på stan och köpa åhlens brun utan sol, men kanske gör det imorgon eller något istället, efter skolan. viccy kanske ska sova här imorgon också =)

aee nu blir det riverside! vi hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!