ingen rubrik

statestiken höjs, men de blir inte fler kommentarer som jag bad er så snällt att göra? hm.. =) de luktar snakes här ;) men jag är fortfarande tacksam för er andra som skrev ♥

jag har inte gjort så mycket, slappat bara. och dushat. känner mig fortfarande hängig, eller inte hängig utan bara tung i kroppen eller vad man ska säga. huvudvärken börjar komma tillbaka också. ska ta en värktablett strax och sen äta. om två timmar börjar Mammas pojkar, så jag ska lägga mig i sängen och kolla på de och lite andra program. känner att jag behöver vila ännu mer, trots att jag inte har gjort något alls. på tal om inget så ser mina naglar bara fulare och fulare ut, lite nagellack här och var.. inte alls fint, inte alls fräsht, inte alls så som jag vill ha de.. måste se till att fixa dem idag känner jag. aee, jag bara babblar på. önskar pluttis var här nu .. =( puss


Kommentarer
sally

RABIH SÖÖG :D OH HAN E ÄNTLIGEN UTE :D MOAHAHAHAHA (6)



Blogg: http://sallyelmahdy.blogg.se/
2009-11-12 @ 19:06:21
STOCKHOLMSJENNA

Mammas pojkar är helt sjuuukt



Blogg: http://stockholmsjenna.blogg.se/
2009-11-12 @ 23:25:41
pulla

vem e din pluttis du önska va där ? grr HAHAH



2009-11-13 @ 01:43:58


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!