hål i väggen!

nu har jag skrattat ordentligt! kollade på hål i väggen och fan vad roligt de var. en gubbe hade typ något för ögonen så att han inte kunde se, och hans lagkamrater skulle säga hur han skulle göra. dom bara " STÄLL DIG SOM NÄR DU SKITER I SKOGEN" eller något snarlika. o fyfan vad jag skratta, han såg inte klok ut. och de roligaste var att han var inte ens i närheten av "hålet i väggen" utan han stod en bit ifrån hålet så han åkte direkt ner i vattnet hahahaha.

annars har jag inte gjort så mycket. drack lite kaffe osådär precis också. mmh! ae, måste springa ut till köket och ta en allergitablett (vet inte vad jag är allergisk emot, så jag kör på receptfria HAHAHAHAHA) mina ben kliar loss :(
tror inte det blir någon mer uppdatering för idag. vi får se! bjuder i alla fall på några bilder.








Kommentarer
kimberly

hahaha jag vet dom är kopior alltså :o du måste träffa dom! - du o din syster då, oouff, ni är sjukt lika o helt sjukt söta :D <3<3



hahahahhahahhahaa :$ nej men vad pinsamt! tack gumman <3<3<3



Blogg: http://kimbeleej.blogg.se/
2009-11-28 @ 23:07:00


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!