Grattis på födelsedagen mamma!

jag älskar dig. du är värd den BÄSTASTE BÄSTASTE BÄSTASTE dagen!!!!!!!

började dagen med ett grattis till mamma och släkt kommer senare, då får hon presenterna också =) sen fixade jag mig lite fort. åt faktiskt en god frukost imorse (äter aldrig de annars) sen tog jag språvagnen till skolan med viccy och verro. fanns inte så mycket att göra, hjälpte mest viccy och fan vad jag och robert skratta åt henne! hahahah.

nu är jag i alla fall hemma. slutar tidigt imorgon också för att vi har ingen friskvård, de är inställt. woho! hade faktiskt sett fram emot att åka skridskor, det var tusen år sen. men de skulle vi ta nästa onsdag istället :)

nu ska jag bara ta de lugnt och sen blir det SMÖRGÅSTÅRTA som min moster har gjort. jag skojar inte, har aldrig ätit en godare smörgåstårta. älskar den!

kanske inte blir så mycket uppdatering i några timmar. firar mamma!

återigen, GRATTIS MAMMA! <3

Kommentarer
mmmmmuuuttiis

vadå skratta hahahahaha sug båda 2 ja ska hoppa av HAHAHAHA . grattiiis till din mamma :D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 bästaste ! <3



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2009-11-24 @ 15:12:31


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!