GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN CANIM!

även att klockan inte är 00.00 så skriver jag det nu. ska faktiskt lägga mig. bättre för tidigt än för sent.

19/11
Grattis Nutti! Idag är det bara din dag, och jag önskar verkligen att den blir bra.
Hoppas du lever så länge som möjligt och att dina dagar framöver blir som du tänkt dig. Jag ska alltid finnas vid din sida och hjälpa dig när saker och ting inte går som dom ska. Räkna med mig, räkna med mig som din andra hand. Hoppas att du blev glad för presenten. Tack för att du finns och Grattis på födelsedagen ännu en gång.
Te dua



puttinutti :D

Kommentarer
michelle

bara en fråga, är han din pojkvän? för det verkar inte som ni träffas så ofta :)



2009-11-19 @ 12:53:02
selma

han bor inte här, de är därför =)



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2009-11-19 @ 19:18:57


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!