byggarebob!

sådär ja, ännu en skoldag avklarad. jag kämpade på första lektionen. men den sista var bara massor skratt och skämt. jag, viccy och manne var väl rätt trötta eller något? efter skolan tog jag och viccy spårvagnen ner till stan och mötte min storasyster. vi köpte ett nytt datorbord till henne, en cam, hörlurar och så fick jag en ny handsfree. tack sis!

efter de gick vi hem och skulle sätta ihop datorbordet hahah, jag suzan och viccy. de gick ju bra till en början då viccy var här och hjälpte oss. men sen var hon tvungen att åka hem och det var inte klart än. så den ser lite missbildad ut nu, men de funkar hahaha.  Suzan sitter och får damp för att hennes cam inte funkar och jag kan inte göra annat än att skratta.

här kommer lite bilder och videos ifrån idag

HAHA, ser ni att vi skruvade fel :$ går inte att ändra de nu.


trött och död



verro och viccy i skolan



manne i skolan



selma + FÖR stor jacka (var tvungen att dra upp ärmarna dom hängde fan till knäna haha)



haha älskar att filma den jävla bananen för han hatar de. men ljudet funkar inte på första videon =/
i första videon har robert på sig min skinnajacka (liknar en bög) men tar av den när han märker att jag filmar :(




Kommentarer
selma

hahahaaha vi e bäst byggarebob:p



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2009-11-23 @ 23:05:25


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!