behöver nya kläder!

har kollat runt lite på internet efter kläder, skor, och en jacka. hittade lite kläder på gina tricot, tröjor, linnen och lack leggings samt benvärmare osv, såna varma och sköna saker. nu letar jag bara efter en stor mjuk halsduk. så om någon av er har något bra tips så får ni gärna kommentera. helst vit, grå eller svart färg. och sen funderar jag på om jag ska köpa everest jackan som jag har kollat på ifrån stadium.. eller om jag ska köpa någon annan. min kusin hade hittat en skit fin dunjacka eller vad de var, på cubus. jag får helt enkelt gå dit och kolla =) och sen vill jag bara ha nya uggs, vantar och en mössa.


ska jag? .. har sett massor folk med denna jackan :( inte bra!!!

Kommentarer
robertachamoun

kolla i Åhléns, där finns det alltid



Blogg: http://robertachamoun.blogg.se/
2009-11-16 @ 11:05:18
Anonym

trashjacka passar alla små gatubarn



2009-11-18 @ 18:44:51
selma

trashjacka? varför trash? tycker faktiskt att den ser bra ut =) och gatubarn? hm.. tjejen som går till skolan, kommer hem, hjälper sin mamma, umgås med tjejerna och gör ingenting annat. kallar du såna människor för gatubarn? trodde att gatubarn var såna som ägnade sina liv åt gatan, dag ut och dag in? lite roligt att du är anonym, kanske är du som är gatubarnet av oss alla? haha herregud!



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2009-11-18 @ 18:56:19


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!