b ä z u

kan börja med att säga grattis till Bazolla aka Bäzu min niggah som fyller 18 år idag, eftersom att jag glömde skriva med det i de första inlägget. Grattis gumman! ♥ hoppas verkligen att du får den dagen du förtjänat, vilket är den bästa =) världens roligaste och bästaste tjej! älskar dig prinsessa.

såja.., jag somnade visst.. la mig i sängen och tänkte på lite saker. sen stängdes ögonen tydligen haha, vaknade upp vid halv 5 och bara, NEJ SHIT! aja så går det.

nu ska jag inte göra någonting. tänkte dusha och så, men de ska jag göra lite senare :) tänkte göra lite kaffe nu så att jag piggnar till. just de, kassi fick sin present idag med, och glad vatt han också. grattis i förskott zemer!

nej, nu tycker jag att jag bara snackar på utan att tänka. raderar ständigt vad jag skrivit för att jag stavat fel. de måste vara hjärnan som inte rullat igång ännu, hoppas kaffet kan återgärda problemet haha! puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!