Äntligen hemma!

drog ner på stan med min storasyster vid 15.30 typ. och kom hem för en timma sen. hon hade fått pengar, så hon hade caaaaaaaaaaaaaaaash. rensade hela stan åt henne :) jag bestämdevad hon skulle köpa och för hennes del var de bara att hålla med. jag tog vad jag ville att hon skulle ha, gick till kassan, sen var de hennes ;) haha, men nöjd blev hon. sen mötte vi hanna och gick hem. suzan fortsatte hem till sig.

direkt när jag kom hem lagade jag mat. samma mat som igår (älskar det) men med kycklingspett till, denna gången. och turkisk yogurt + min hemmagjorda sky ;) sen käkade vi, jag mamma och hanna. nu ska vi inte göra så mycket, ta de lugnt bara. idol börjar om sisådär 3 kvart. men de spelar ingen roll för mig längre, behöver inte kolla på de. finns inte så mycket att kolla/lyssna på förutom tove och reza..

MIN MAT!

Kommentarer
fejte

kycklingspett....är du så duktig på att laga mat?:O



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2009-11-22 @ 00:30:28


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!