äntligen helg för min del!

redan hemma =) matematiken går åt helvete för mig. Simon fick hjälpa mig under hela lektionen haha. han tyckte att jag var dum i huvet och sa att jag gav honom cancer? hahaha. matte är helt enkelt inte min grej.

vid halv 12 kom viccys mamma och hämtade oss, så åkte vi till öb en snabbis. hatar alla såna där försäljare som står i ett hörn och ropar dit en. har du kontaktkort? ja, stick åt helvete! :P

sen skjutsade dom hem mig, så nu kom jag precis innanför dörren. slängde i lite makaroner i kastrullen hahaha. skit hungrig. kanske ska sova hos min storasyster idag med viccy :) väntar på att stackarn ska vakna, jag som ringde och väckte henne. så att vi kan prata!

pusspuss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!